Асацыяцыя «Адукацыя для будучыні» абвясціла вынікі конкурсу “Хачу вучыцца ў STEM-класе!”. У лік уладальнікаў галоўнага прыза – фінансавай дапамогі на адкрыццё STEM-цэнтра – патрапілі дзесяць устаноў адукацыі рэспублікі. Тры з іх размешчаныя ў Мінскай вобласці – сярэдняя школа №3 Вілейкі, гімназія Дзяржынска і сярэдняя школа №5 Салігорска.

STEM-цэнтры – класы, адкрытыя на базе ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі. У іх дзеці могуць бясплатна займацца па асноўных STEM-напрамках пад кіраўніцтвам спецыяльна падрыхтаваных педагогаў. Напрыклад, адкрываць для сябе займальны свет праграмавання, робататэхнікі, вучыцца 3D-мадэляванню і іншым навыкам.

Абрэвіятура STEM расшыфроўваецца наступным чынам: S – science (навука), T – technologies (тэхналогіі), E – engineering (інжынерыя), M – mathematics (матэматыка).

Фота прадстаўлена mlyn.by Асацыяцыяй «Адукацыя для будучыні»

15 студзеня настаўнікі і кіраўнікі будучых STEM-цэнтраў збяруцца на першы установачны дзень, дзе ім распавядуць, якой тэхнікай павінны быць абсталяваныя такія цэнтры, як яны павінны працаваць.

Пераможцаў вызначылі і ў шэрагу намінацый. Так, у намінацыі «Лепшы STEM-праект» перамогу атрымалі педагогі гімназіі №10 Маладзечна.

Фота прадстаўлена mlyn.by Асацыяцыяй «Адукацыя для будучыні»

А спецыяльны прыз ад Асацыяцыі «Адукацыя для будучыні» адправіўся ў Вілейскі цэнтр дадатковай адукацыі.

Удзельнікі конкурсу, не якія ўвайшлі ў лік пераможцаў конкурсу, атрымалі дыпломы і сертыфікаты на куплю кніг. Акрамя таго, арганізатары ўключылі іх у рэзерв на адкрыццё STEM-цэнтраў у будучыні.

Настаўнікам, якія праявілі асабістую ініцыятыву і зрабілі свой уклад у развіццё STEM-адукацыі, уручылі сертыфікаты «STEM-лідара 2018».

Сярод іх – Алена Волкава (сярэдняя школа №5 Салігорска), Вячаслаў Саўчык (гімназія-інтэрнат Мядзела), Вольга Шостак (Вілейскі цэнтр дадатковай адукацыі).

Аўтар: Юлія Брожына.