Фота sputnik.by

Больш за траціну ўсіх школьных траўмаў прыпадае менавіта на заняткі фізкультурай.

Асноўная прычына траўмаў на ўроках фізкультуры – парушэнне правілаў бяспечных паводзін навучэнцамі, адпаведная інфармацыя змяшчаецца ў рэкамендацыях Мінадукацыі для педагогаў.

Пра асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадмеце “Фізічная культура і здароўе” чыноўнікі распавялі педагогам у адным з дадаткаў да інструктыўна-метадычнага ліста Мінадукацыі да 2019/2020 навучальнага года.

У выніку аналізу звестак аб траўмах, атрыманых вучнямі ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі ў ходзе адукацыйнага працэсу на працягу апошніх трох гадоў, устаноўлена, што больш за траціну выпадкаў прыпадае на траўмы, атрыманыя падчас вучэбных заняткаў па вучэбным прадмеце «Фізічная культура і здароўе», «Гадзіна здароўя і спорту».

Прычым больш за 60% з іх прыпадае на траўмы, атрыманыя ў выніку парушэння правілаў бяспечнага паводзінаў вучнямі.

Ва ўказаных рэкамендацыях замацаваны пункты аб тым, як пазбягнуць траўмаў падчас практыкаванняў. Таксама ёсць і iншыя патрабаваннi: калі праветрываць спартыўныя залы і калі павінен прысутнічаць медработнік.

 

• Текст доступен на языке: Русский