Фота ek.ua.

Гэта нагадвае анекдот. Часта наведнікі праката па Чкалава, 4 у слаўным горадзе Маладзечна праходзяць інструктаж. Што адбываецца пасля першага пытання, ці працавалі з пэўным інструментам?

Адказваюць, што працавалі, расплываюцца ва ўсмешцы і пачынаюць, дакладней, спрабуюць пачаць хваліцца сваімі рыбацкімі прыгодамі з інструментам. Але пасля многае бачыўшы і навучаны персанал дае каманду – заводзім! І тут вельмі часта ўсё становіцца зусім сумна.

Магчыма людзі калісьці працавалі на падобных інструментах, але памылкі пры заводцы на практыцы робяць вельмі часта.

Гэта прыводзіць да выхаду са строю стартара. А часам інструмент наогул не заводзіцца. Так што ж галоўнае?

Спярша праверце кнопкі «уключыць» і «выключыць». Здаецца, гэта лёгка. Але на практыцы часам забываюць і пра гэтую кнопку.

Наступны крок – кранік паліўнага бака. Не варта забываць яго ўключаць, ён ёсць у большасці прыладаў.

Ручная падкачка паліва таксама лёгка даецца будучым карыстальнікам бензаінструмента.

І вось самая складаная для разумення, і, здаецца, лёгкая функцыя – гэта як вы думаеце, што? Засланка падачы паветра. Заўсёды шукайце засланку падачы паветра, якую на прафесійным слэнгу называюць дросельнай засланкай.

Па-просту гэта можна растлумачыць наступным чынам. Калі распальваеш касцёр, прыток паветра павінен быць мінімальным. Так і тут. Калі заводзіце інструмент, засланка павінна быць зачыненая. Як толькі заводзіце інструмент, адразу пераводзіце засланку ў адкрытае становішча.

Гэта нагадвае працэс распальвання кастра. Калі яго распальваеш, прыток паветра павінен быць мінімальным. Здаецца, гэта вельмі проста і зразумела.

Так што шукайце ў бензаінструментах дросельную засланку. І як толькі зададзіце спецыялісту пытанне, дзе ж размешчаная дросельная засланка, адразу ж уздыміце свой аўтарытэт у яго вачах.

Працаваць можна толькі пры адчыненай дросельнай засланцы. Заводзім пры зачыненай і пераводзім у адчыненую, каліі завялі.