Дзмітры Куракін.

У свае 32 гады Дзмітрый Куракін можа за хвіліну 10 разоў перавярнуць шыну вагой у 270 кг, а аднойчы працягнуў на сабе грузавік агульнай вагой 18,5 тон. Мы папрасілі асілка падзяліцца сваімі правіламі здароўя.

Дзмітрый Куракін нездарма працуе не кім-небудзь, а грузчыкам на «Белшыне»: мабыць, пасля грузавіка, пад завязку нагружанага прадукцыяй роднага прадпрыемства, усе астатнія грузы здаюцца яму дзіцячымі.

Дзмітрый – карэнны бабруйчанін і з самага дзяцінства, гэта значыць, ужо больш за 20 гадоў, займаецца спортам, дакладней, змешанымі адзінаборствамі ў вядомага трэнера Юрыя Булацкага.

Вольны ад трэніровак час прысвячае ў асноўным сям’і і кнігам. Асабліва ўражаны спартсмен, паводле яго слоў, раманам Астроўскага «Як гартавалася сталь» і «Белай гвардыяй» Булгакава.

Зміцер не толькі цягае грузы. Нядаўна ён прыняў удзел у анлайн-забегу Virtual Global Runners (на працягу 24 гадзін разам з ім «бегла» яшчэ 120 тысяч чалавек з розных краін).

Мы спыталіся ў асілка, як яму ўдалося набыць такую ​​сілу і цягавітасць. Вось ягоныя правілы.

1. Трэніроўкі пяць разоў на тыдзень

– Даўно займаюся змешанымі адзінаборствамі. А нядаўна да гэтых трэніровак дадаў кросфіт – бегаю кросы па перасечанай мясцовасці, затым у лесе працую з «натуральным» снарадам – ​​бервяном. Яшчэ крыху трэніруюся ў трэнажорнай зале.

Трэніруюся ў сярэднім пяць разоў на тыдзень. Адна трэніроўка доўжыцца 1-2 гадзіны, у залежнасці ад таго, навошта я рыхтуюся ў дадзены момант.

У маім разуменні, спартовец павінен быць развіты ўсебакова. Але пачаткоўцам і тым, хто проста жадае быць у форме дзеля здароўя, я бы параіў прабежкі-шпацыры па лесе ў камфортным тэмпе. Гэта і трэніроўка, і эмацыйная разрадка.

З часам можна дадаць агульныя практыкаванні, таксама на свежым паветры. Калі надвор’е не дазваляе, то ў трэнажорнай зале. Але тут трэба быць уважлівым – выконваць тэхніку выканання практыкаванняў, каб нічога сабе не пашкодзіць. Я раю прыслухоўвацца да свайго арганізму і прагрэсаваць паступова – не трэба адразу брацца за вялікія вагі.

2. Рацыён здаровы, але смачны

– Асабіста я не прытрымліваюся ніякіх дыет, – кажа Зміцер і па-філасофску-іранічна дадае: – Мы жывем адзін раз, і абмяжоўваць сябе ў салодкім або мучным было б проста крыўдна. Таму я ем усё, але ў меру. Для тых жа, хто хоча схуднець, ёсць універсальнае простае правіла – ешце менш калорый, чым марнуеце. У разумных межах, вядома. Экстрэмальны дэфіцыт калорый гэтак жа шкодны, як і пераяданне.

Мой рацыён – гэта пераважна простыя, здаровыя прадукты – кашы, гародніна, тварог, мёд, арэхі.

3. Сон і адпачынак паўнавартасныя

– Аднойчы ў мяне быў выпадак – я не спаў усю ноч, а днём у мяне быў турнір па ММА, – распавядае Дзмітрый. – Я выйшаў на бой і перамог. Але гэта не значыць, што трэба заўжды не спаць перад боем. Наадварот. Сон – гэта тое, што дазваляе нашаму арганізму аднаўляцца, адпачываць. Я стараюся і раю ўсім спаць прыкладна па 8 гадзін.

Вельмі важна ўмець чуць свой арганізм, калі трэба – адпачыць, калі трэба – павялічыць нагрузку.

4. Шкодным звычкам – не

– Я лічу, што цыгарэты, алкаголь – гэта ўсё несумяшчальна са спортам і здаровым ладам жыцця. Нейкі час вы, вядома, можаце піць, паліць і пры гэтым інтэнсіўна займацца спортам, але сапраўды нядоўга. Гэта вельмі хутка дрэнна адаб’ецца на здароўі. Здароўе ў нас не бясконцае.

5. Карысным звычкам – так

– Асабіста ў мяне гэта – рэгулярныя трэніроўкі, разнастайныя і якасныя. Іншых карысных звычак, мабыць, няма.

6. Верыць у сябе

– Калі хочаце чагосьці дасягнуць, вельмі важна настроіцца на вынік і верыць у сябе. Без гэтага нічога не атрымаецца. Знайдзіце сабе занятак, які будзе вам сапраўды па душы. Бег, кросфіт, трэнажорная зала, танцы – галоўнае, каб на здароўе.