У сацыяльных сетках па ўсім свеце актыўна распаўсюджваецца відэазапіс, на якім бачна, як служба бяспекі амерыканскай авіякампаніі United Airlines груба здымае з рэйса пасажыра і сілай выцягвае яго з самалёта.

На кадрах бачна, як мужчыну сярэдніх гадоў сілай зрываюць з сядзення, а затым за рукі і за ногі валакуць па праходзе да выхаду.

Рэйс павінен быў вылецець з Чыкага ў Луісвіл у штаце Кентукі ў нядзелю ўвечары.

United Airlines ўжо выбачылася за інцыдэнт у сваім твітары, у кампаніі заявілі, што праводзяць расследаванне.

50-секундны відэазапіс, зробленая адным з пасажыраў, быў рэтвітнуты больш за 100 тысяч разоў.

Фота bbc.com.

Фота bbc.com.

Семінарыст Джэйз Анспа, якія размясціў відэазапіс у твітары напісаў: “United прадала больш білетаў, чым было месцаў, і хацела знайсці чатырох добраахвотнікаў, якія б аддалі свае месцы супрацоўнікам кампаніі, якія павінны былі выйсці на працу на наступны дзень”.

“Валанцёраў не аказалася, і United вырашыла выбраць іх самастойна. Выбралі доктара азіяцкага паходжання і яго жонку. Доктар таксама павінен быў выйсці на працу на наступны дзень, і ён адмовіўся пакідаць месца”, дадаў Анспа.

“Праз 10 хвілін доктар забег назад у самалёт з акрываўленым тварам, схапіўся за перагародку і стаў паўтараць “мне трэба дадому”,  працягвае сведка.

Як менавіта пасажыр атрымаў раненні, невядома. Магчыма, яго збілі.

На другім відэазапісе бачна, як скрываўлены мужчына трымаецца за перагародку ў салоне і паўтарае: “Забіце, проста забіце мяне, мне трэба дадому”.

Дэпартамент авіятранспарту штата Чыкага заявіў, што адзін з ахоўнікаў, які прыняў удзел у інцыдэнце, “адпраўлены ў адпачынак”, дадаўшы, што дэпартамент “не ўхваляе яго паводзінаў”.

У заяве таксама гаворыцца, што праводзяць расследаванне, і што падобныя паводзіны “не адпавядаюць стандартным працэдурам”.

United заявіла Бі-бі-сі, што “на рэйс 3411 з Чыкага ў Луісвіл было прададзена занадта шмат квіткоў”.

“Пасля таго, як нашы супрацоўнікі паспрабавалі знайсці валанцёраў, адзін з кліентаў адмовіўся пакінуць борт добраахвотна, пасля чаго былі выкліканы супрацоўнікі службы бяспекі”,  дадалі ў кампаніі.

Неўзабаве пасля гэтага кіраўнік United Оскар Муньас напісаў у “Твітары”: “Гэта вельмі сумны для ўсіх нас інцыдэнт. Я выбачаюся за тое, што нам давялося перанесці гэтых кліентам”.

“Наша каманда ў экстраным парадку супрацоўнічае з уладамі, а таксама праводзіць уласнае расследаванне. Мы спрабуем звязацца з гэтым пасажырам, каб разгледзець і вырашыць гэтую сітуацыю”,  піша Муньас.