Афіцыйны старт новых хуткасных электрацягнікоў паміж Мінскам і Вільняй літоўская і беларуская чыгункі прызначылі на 10 снежня.

З боку Вільні будуць курсіраваць двухпавярховыя «Шкоды», а з боку Мінска аднапавярховыя «Штадлер ЭПр».

«Штадлер ЭПр» дэбютаваў у тэставым рэжыме 5 кастрычніка і шчасліва дабраўся з Мінска ў Вільню.

У верасні генеральны дырэктар Літоўскай чыгункі адзначаў, што гэтыя сучасныя двухпавярховыя электрацягнікі развіваюць хуткасць да 160 км/г. Праўда, машыніст-выпрабавальнік адзначыў, што паміж Мінскам і Маладзечнам шмат крывых, з-за чаго дэбютная паездка адбылася на хуткасці 120 км/г. Так што шлях паміж літоўскім і беларускім сталіцай займае звыклыя 2,5 гадзіны.

У складзе двухпавярховай «Шкоды» тры вагоны на 290 сядзячых месцаў, з якіх 23 прызначаныя для пасажыраў першага класа.

Унутры ёсць месцы першага і другога класа. Першы клас крыху вышэй. Там зручней сядушкі, якія можна адкідваць.

У вагонах на спецыяльных месцах можна перавозіць ровары, каляскі і габарытны багаж. Працуе Wi-Fi для пасажыраў абодвух класаў.

У некаторых вагонах з двух бакоў абсталяваны мабільныя падмосткі для ўезду, а ўнутры прадугледжаны месцы для фіксавання інвалідных вазкоў. Два з чатырох сучасных вакуумных туалетаў прыстасаваныя для людзей з абмежаванымі магчымасцямі. У вагонах асноўная інфармацыя дублюецца шрыфтам Брайля.

У БЧ адзначаюць, што з айчыннай боку росту цаны не запланавана. З боку літоўскай інфармацыі пакуль няма.

Паводле people.onliner.by.